ترمال بريك

۱۳ بازديد ۰ نظر

سيستم ترمال بريك در اروپا ابداع شده است. در سيستم ترمال بريك امكان نفوذ گرما، سرما و لرزش به صفر رسانده شده است. زيرا لاستيك پلي آميد مابين جدار داخلي و خارجي پروفيل آلومينيوم كه توسط پيشرفته ترين ماشين الات پانچ مي گردد. همچنين امكان دو رنگ بودن نماي داخلي و خارجي را ميسر مي نمايد.

پلي آميد خواص مكانيكي خود را در حرارتهاي بالا و در برابر مواد شيميايي و آب و اشعه UV حفظ مي كند. بالا بودن استحكام و طول عمر بالا از ديگر مزاياي تيغه هاي پلي آميد است. تيغه پلي آميد مانع انتقال حرارت از يك سطح به سطح ديگر مي شود. در واقع اطلاق عنوان ترمال بريك به اين سيستم به دليل ايجاد شكست حرارتي و ممانعت از انتقال حرارت است. نتيجه استفاده از پروفيل ترمال بريك ، جلوگيري از انتقال سرما و گرما از جدار خارجي به جدار داخلي و بالعكس است. بطور متوسط 30 % سطح خارجي ساختمان را پنجره تشكيل مي دهد. 70 % از سطح هر پنجره را شيشه و مابقي را پروفيل تشكيل مي دهد. در صورت استفاده از سيستم ترمال بريك در درب و پنجره ها 38 % كاهش اتلاف انرژي حرارتي در فصل سرما و 32 % كاهش اتلاف انرژي برودتي در فصل گرما ، 28 % كاهش مصرف سوخت ، 20 % كاهش هزينه در سرمايه گذاري اوليه تاسيسات و به ميزان قابل توجهي از آلودگي صوتي جلوگيري ميشود.

شركت آريو پاسارگاد با بهره گيري از دانش مهندسي و تجربه عملي نيروهاي متخصص در بحث فني و اجرايي در بيش از يك دهه فعاليت توانسته است رزومه چشمگيري در زمينه مشاوره، طراحي و اجرا برجاي بگذارد.

پروفيلهاي توليد شده آلومينيومي بوسيله دستگاه تمام اتوماتيك آلماني schmits باتيغه هاي پُلي اَميد در فرم و سايزهاي مورد نياز در اختيار مشتريان قرار ميگيرد.

شركت آريو پاسارگاد تمامي مقاطع و پروفيل هاي آلومينيومي خود را به طور مستقيم و بدون واسطه از كارخانجات و توليدكنندگان برتر داخلي و خارجي تهيه ميكند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.